В Хмільнику відкрито перший в області сервісний центр обслуговування громадян в приміщенні об’єднаного управління Пенсійного фонду України

25 квітня в Хмільнику відбулося урочисте офіційне відкриття сервісного центру обслуговування громадян в приміщенні Хмільницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області.

Участь в урочистостях взяли заступник голови обласної державної адміністрації Олександр Крученюк, голова Хмільницької райдержадміністрації Євгеній Буткевич, голова Хмільницької районної ради Зоя Бонсевич, міський голова Сергій Редчик, начальник головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака, депутат обласної Ради Євгеній Звєрков, Сюзанна Жуковська- представник обласної громадської організації “Гармонія” , представники райдержадміністрації і районної ради, районних управлінь Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

“Мені надзвичайно приємно бути тут разом з вами та відкривати перший сервісний центр у моєму рідному Хмільницькому районі. Думаю, що ви будете яскравим прикладом для інших районів. Найперше завдання влади – бути відкритими, бути доступними. Основне- надання якісних послуг для людей.  В цей день, перш за все, я хочу подякувати керівництву області Пенсійного фонду, керівництву району Пенсійного фонду, побажати натхнення, злагоди, порозуміння, а всім нам мирного неба над головою”, – сказав заступник голови облдержадміністрації Олександр Крученюк.

” Сьогодні чудова подія. Все, що ми робимо і все, заради чого ми це робимо – дійсно виходить за рамки слова “робота”,- відзначила начальник головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака, звертаючись до колег, – важливо, щоб сьогоднішній захід змінив у тих людей, що мають відношення до надання послуг, поняття, свідомості того, як ми обслуговуємо людей.   Місця, де обслуговуються люди, мають бути доступними та комфортними для всіх”.

“Сьогодні ми на гарному заході, де на рівні європейських країн відкриваємо сервісний центр обслуговування громадян. Тим самим виконуємо ті завдання, які перед нами поставив наш Президент Петро Порошенко та Прем’єр-міністр Володимир Гройсман стосовно надання якісних послуг усім громадянам без винятку. Переконаний, що в кожній установі має бути такий сервісний центр, де буде забезпечено належні умови для надання якісних послуг людям”, – сказав голова Хмільницької райдержадміністрації Євгеній Буткевич.

“Після Революції Гідності в нашій державі проходить ряд реформ. Одна з них – децентралізація, що включає надання якісних послуг населенню. Для нас це особлива честь і відповідальність, що саме Хмільницький район є першим у забезпеченні доступності та наданні якісних послуг громадянам”, – відзначила голова Хмільницької районної ради Зоя Бонсевич.

Після вітальних слів, вручення Подяк, подарунків і квітів гостями урочистої церемонії, було символічно перерізано стрічку та усі мали можливість оглянути сервісний центр обслуговування громадян, і загалом, реконструйоване приміщення Хмільницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України.

Начальник Хмільницького об’єднаного управління Людмила Майструк детально ознайомила присутніх із проробленою роботою та облаштуванням сервісного центру.

Інтеграція надання адміністративних послуг-дуже важливий компонент пакету реформ з децентралізації.. Зокрема, вона пов’язана з покращенням доступу до послуг та підвищення їх якості для населення. Саме для покращення та підвищення якості обслуговування громадян було реконструйовано будівлю управління під інклюзивний сервісний центр.

Створення сервісного центру обслуговування громадян стало можливим завдяки фінансуванню Пенсійного фонду України та особистої підтримки начальника головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області.

Для обслуговування особливих клієнтів приміщення облаштовано доступним заїздом для осіб на візках, а всередині будівля забезпечена зручною навігацією завдяки тактильним та візуальним позначенням – табличками дубльованими рельєфно-крапковим шрифтом Брайля, нанесеними з використанням контрасних кольорів.

Система відеоспостереження, якою обладнаний фасад, коридори та сервісний центр – дозволяє своєчасно реагувати на ускладнення в процесі руху відвідувачів з обмеженими можливостями.

Приміщення управління обладнано двома вбиральнями. Умивальник та унітаз облаштовано допоміжними поручнями, що полегшує доступ до них маломобільних груп населення. У доступному місці розташовано кнопку виклику персоналу в екстрених випадках.

Варто зазначити, що після завершення будівельних та облаштувальних робіт для проведення аудиту доступності приміщення відділу обслуговування громадян було запрошено представника міського центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями «Гармонія» Сюзанну Жуковську, яка здійснила оцінку відповідності стандартам ДБН.

Результат перевірки – приміщення відповідає вимогам безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.