Що означає будувати бренд території?

Перш за все це не логотипи та лозунги , а визначення своїх унікальних відмінностей та переваг.

Отже, будувати бренд громади – це мислити страгічно ;

– вдало помітити ідентичність території;

– вміло виявляти та використовувати свої атрибути та культурну спадщину;

– бути відкритими і зрозумілими для своєї цільової аудиторії;

– будувати чіткі меседжі та обирати релевантні канали для їх передачі;

– здатність залучати нові таланти, бізнес та інвестицій;

– чітко знати свої конкурентні переваги, та вміти заявляти про них.

Вже в липні, представники громад – членів ВОАОМС під час тренінгу з промоції та територіального брендингу, що відбудеться у м. Лодзь та Середз, Лодзинського воєводства (Польща) отримують усі необхідні навички та знання для побудови успішного бренду своєї громади. Крім того, їм будуть наочно представленні кращі практики створення бреднів територій.

Навчання проводиться за підтримки Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування та Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Маршалківської управи Лодзинського воєводства.