Об’єднані громади є “теплицями” для малого та середнього бізнесу, – Бенедикт Геррманн

Об’єднані територіальні громади в Україні є своєрідними “теплицями”, де малий та середній бізнес отримує сприятливі умови для росту. Саме тому дуже важливою є комунікаційна робота в громадах, у тому числі з бізнесом. На цьому наголосив перший секретар Представництва ЄС з питань децентралізації та секторальних реформ Бенедикт Геррманн під час тренінгу-семінару у Києві на тему “Інформаційне висвітлення діяльності ОМС на офіційному сайті, у ЗМІ, соціальних мережах: методи, техніки та технології”, повідомляє  Укрінформ.

“Під час спілкування з малим та середнім бізнесом, які працюють у нових громадах, я отримую позитивні відгуки. Вони кажуть що, це реально добре. І  тому об’єднані територіальні громади  — це той “бізнес-хаб”,  та “теплиця”, де малий та середній бізнес може нормально рости. І тут дуже важлива роль комунікації”, – заявив він.

За словами Геррманна, він – “фанат” української децентралізації:  “Ніхто не очікував  три роки тому, що буде такий колосальний прогрес. Це – факт”.

Європейський дипломат зазначив, що керівництво ОТГ має максимально ефективно використовувати нові інструменти, які вони отримали, і приділяти велику увагу саме розвитку малого та середнього бізнесу. “Саме ви – місцеві громади – можете допомогти малому та середньому бізнесу. Децентралізація — один з головний поштовхів для розвитку бізнесу на місцевому рівні”, – заявив Геррманн, звертаючись до присутніх представників органів місцевого самоврядування.

Окремо він зазначив на важливості комунікації з діаспорою за кордоном для розвитку громад. “Діаспора — це золотий  капітал будь-якої з громади”, – наголосив дипломат, вказавши  на важливість залучення українців за кордоном для налагодження бізнес-контактів з іноземними партнерами, організації різноманітних проектів та програм, прямих  інвестицій в громаду тощо.

Перший секретар Представництва ЄС з питань децентралізації та секторальних реформ також повідомив, що з провадженням децентралізації в Україні інвестиціями в країну стали цікавитися ще більше представників європейського малого та середнього бізнесу. “Представники малого та середнього бізнесу із країн з ЄС починають цікавитися можливостями розвитку свого бізнесу в Україні.  Вони розуміють, що ОТГ — це особливо цікаве місце для інвестицій, бо це потенціал для нового партнерства”, – сказав він.

Говорячи про шляхи побудови комунікації в громадах, європейський дипломат закликав українських представників бути креативними, не завжди копіювати чужий досвід і дивитися на власні реалії. “Ви, українці, робите такі  цікаві інновації, яких у нас немає. Не завжди намагайтеся брати те, що в нас. Prozorro — такого по всьому світу немає, медреформа і електронний кабінет — я був би радий, якби у нас таке було. Urban Space в Івано-Франківську – знову ж таки, це українська фішка… І тому треба не дуже копіювати наші приклади, потрібно бути інноваційними. Можливо, ви впровадите якісь нові форми комунікацій”, – заявив він.